Krátko o spoločnosti

Dolphin je vedúcou značkou v oblasti zabezpečovania pitného režimu a výdajníkov na balenú vodu, ktorá poskytuje spoločnostiam na Slovensku najvyššiu kvalitu výrobkov a služieb už od roku 1999. S kancelárskymi a distribučnými strediskami v Bratislavskom a Košickom regióne a plniacou linkou v Korytnici Dolphin na slovenskom trhu neustále rastie.

Customer service and support specialist


The core mission for the customer service and support specialist is to ensure customer satisfaction by answering product and service questions; suggesting information about other products and services, handle complaints, and prepare correspondences and fulfill customer needs.

Termín nástupu:

Ihneď

Miesto práce:

Ivanka pri Dunaji

Pracovný pomer:

Plný uväzok

Platové podmienky:

1050 - 1250 €/mes

Popis pozície:

We are looking for a customer service & support specialist.
In this position you will play a significant role in reaching our strategic goals. We are looking for a smart, pro-active candidate for this full-time position.
The core mission for the customer service and support specialist is to ensure customer satisfaction by answering product and service questions; suggesting information about other products and services, handle complaints, and prepare correspondences and fulfill customer needs.
The customer service and support specialist attempts to persuade customer to reconsider cancellation, suggests solutions when a product malfunctions, and works with the logistics team to ensure proper customer service and quality is being delivered.
The customer service specialist also compiles reports on overall customer satisfaction and loyalty. The contact with the customers is personal and direct via phone, email, mail or social media, or by a combined service visit with a driver.. The customer service specialist is expected a commercial, correct and integer behavior

 

Hlavné zodpovednosti:

  • Spracovávanie objednávok od existujúcich a nových zákazníkov v internom CRM systéme spoločnosti;

  • Potvrdzovanie dodacích listov a spracovanie dát z dodacích listov v internom CRM systéme spoločnosti;
    *    Riešenie požiadaviek zákazníkov,  používanie skriptov a komunikácia s oddelením logistiky;
    *    Spracovanie nových zmlúv vrátane zadávania dát, kontrola ukončenia celého procesu a archivácia podpísaných zmlúv;
    *    Identifikácia nových predajných príležitostí v rámci existujúcich zákazníkov prostredníctvom up-sellingu a cross-sellingu;
    *    Uzatváranie obchodov s potenciálnymi zákazníkmi a získavanie kontaktov / informácii o nových a existujúcich obchodných príležitostiach;
    *    Schopnosť viesť obchodný rozhovor s majiteľmi spoločností a riadiacimi subjektmi;
    *    Riešenie problémov, konzultácie a odporúčania potenciálnym a existujúcim zákazníkom o riešeniach, ktoré naša spoločnosť ponúka;;
    *    Uchovávanie záznamov o všetkých aktivitách, predajoch a potenciálnych predajoch vrátane predajných telefonátov, uzatvorených obchodoch a následných aktivitách, vrátane vedenie záznamov v  internom  CRM systéme spoločnosti pre zvýšenie predajného potenciálu v budúcnosit;
    *    Spolupráca s našim tímom pre on-line marketing na zyvšovaní predajných príležitostí u nových a existujúcich zákazníkov.

Čo očakávame:

  • Orientácia na zákazníka (slušný, priateľský, reprezentujúci spoločnosť)

  • Orientácia na výsledky

  • Veľmi dobré komunikačné a presviedčacie schopnosti  v ústnej a písomnej forme

  • Schopnosť uzatvoriť obchod.

  • Ukončené vysokoškolské alebo doktorandské štúdium v oblasti obchodu,  marketingu alebo podobných odboroch

  • Skúsenosti a /alebo zanietenie pre B2B (online) marketing a vývojom predaja 

  • Schopnosť splniť vyššie popísané kľúčové kompetencie 

 

Požadujeme anglický alebo nemecký jazkyk na komunikačnej úrovni slovom aj písmom.

 

 

Zamestnanecké výhody, benefity:

Prácu v skvelom tíme v dynamickej spoločnosti, ktorá je lídrom na trhu pitného režimu a  predaja výdajníkov na balenú vodu. Ponúkame Vám vynikajúce pracovné prostredie, možnosť kariérneho rastu, konkurencieschopné platové ohodnotenie a balík zamestnaneckých výhod. 
Jedným z benefitov sú aj firemné raňajky každý pondelok ráno, zdravé občerstvenie zdarma počas celého dňa (ovocie, jogurty, musli), neformálny open space, oddychová zóna a super kolegovia. Zaškolenie priamo v priestoroch spoločnosti v "Dolphin academy" - programy pre osobnostný a kariérny rozvoj vrátane výučby cudzích jazykov.

 

Kontakt:

Ing. Erika Šenkáriková
erika@dolphin.sk

Customer Service and Sales Specialist

 

Hľadáme šikovného a  proaktívneho kolegu na plný úväzok na pozíciu Customer service and sales specialist. Úspešný kandidát na tejto pozícii bude do značnej miery prispievať k plneniu strategických cieľov našej spoločnosti.

Termín nástupu:

Ihneď

Miesto práce:

Ivanka pri Dunaji

Pracovný pomer:

Plný uväzok

Platové podmienky:

1050 - 1250 €/mes

 

Popis pozície:

Hľadáme šikovného a  proaktívneho kolegu na plný úväzok na pozíciu Customer service and sales specialist. Úspešný kandidát na tejto pozícii bude do značnej miery prispievať k plneniu strategických cieľov našej spoločnosti. 
Hlavnou úlohou je získavanie nových potenciálnych zákazníkov  a uspokojivo im odpovedať na  otázky ohľadne produktov a služieb. Customer service and sales specialist by mal zákazníkov informovať aj o iných produktoch a službách, spracovávať ponuky,  pripravovať korešpondenciu so zákazníkmi a plniť požiadavky zákazníkov k ich spokojnosti.
Customer service and sales specialist informuje zákazníkov o prebiehajúcich kampaniach a akciách, predáva im produkty a služby, navrhuje riešenia v prípade poruchy výdajníka vody a spolupracuje s tímom logistiky, berúc do úvahy zodpovedajúcu úroveň a kvalitu zákazníckeho centra.
Ide o priamu a osobnú formu komunikácie so zákazníkom - telefonicky, mailom, prostredníctvom sociálnych médií.
Customer service and sales specialist by sa mal správať korektne, pro-obchodne a pozitívne. 


Ste mladý, inteligentný, ambiciózny, kreatívny, túžite po úspechu a máte výborné komunikačné schopnosti? Potom hľadáme práve Vás!
 

 

Hlavné zodpovednosti:

  • Spracovávanie objednávok od existujúcich a nových zákazníkov v internom CRM systéme spoločnosti;

  • Potvrdzovanie dodacích listov a spracovanie dát z dodacích listov v internom CRM systéme spoločnosti;

  • Riešenie požiadaviek zákazníkov,  používanie skriptov a komunikácia s oddelením logistiky;

  • Spracovanie nových zmlúv vrátane zadávania dát, kontrola ukončenia celého procesu a archivácia podpísaných zmlúv;

  • Identifikácia nových predajných príležitostí v rámci existujúcich zákazníkov prostredníctvom up-sellingu a cross-sellingu;

  • Uzatváranie obchodov s potenciálnymi zákazníkmi a získavanie kontaktov / informácii o nových a existujúcich obchodných príležitostiach;

  • Schopnosť viesť obchodný rozhovor s majiteľmi spoločností a riadiacimi subjektmi;

  • Riešenie problémov, konzultácie a odporúčania potenciálnym a existujúcim zákazníkom o riešeniach, ktoré naša spoločnosť ponúka;

  • Uchovávanie záznamov o všetkých aktivitách, predajoch a potenciálnych predajoch vrátane predajných telefonátov, uzatvorených obchodoch a následných aktivitách, vrátane vedenie záznamov v  internom  CRM systéme spoločnosti pre zvýšenie predajného potenciálu v budúcnosit;

  • Spolupráca s našim tímom pre on-line marketing na zyvšovaní predajných príležitostí u nových a existujúcich zákazníkov. Process, report and analyze complaints in the company crm system and manage preventive actions and retention of customers.

Čo očakávame:

  • Orientácia na zákazníka (slušný, priateľský, reprezentujúci spoločnosť)

  • Orientácia na výsledky

  • Veľmi dobré komunikačné a presviedčacie schopnosti  v ústnej a písomnej forme

  • Schopnosť uzatvoriť obchod.

  • Ukončené vysokoškolské alebo doktorandské štúdium v oblasti obchodu,  marketingu alebo podobných odboroch

  • Skúsenosti a /alebo zanietenie pre B2B (online) marketing a vývojom predaja 

  • Schopnosť splniť vyššie popísané kľúčové kompetencie 

 

Požadujeme anglický alebo nemecký jazkyk na komunikačnej úrovni slovom aj písmom.

 

 

Zamestnanecké výhody, benefity:

Prácu v skvelom tíme v dynamickej spoločnosti, ktorá je lídrom na trhu pitného režimu a  predaja výdajníkov na balenú vodu. Ponúkame Vám vynikajúce pracovné prostredie, možnosť kariérneho rastu, konkurencieschopné platové ohodnotenie a balík zamestnaneckých výhod. 
Jedným z benefitov sú aj firemné raňajky každý pondelok ráno, zdravé občerstvenie zdarma počas celého dňa (ovocie, jogurty, musli), neformálny open space, oddychová zóna a super kolegovia. Zaškolenie priamo v priestoroch spoločnosti v "Dolphin academy" - programy pre osobnostný a kariérny rozvoj vrátane výučby cudzích jazykov.

 

Kontakt:

Ing. Erika Šenkáriková
erika@dolphin.sk