Opatrenia proti koronavírusu, ktoré robime v Dolphin

Vážený zákazník,
Pokiaľ to bude možné, budeme dodávať pitnú vodu tam, kde je to potrebné. Túto službu sme začali dodávať aj do domácich kancelárií, pretože si myslíme, že je nevyhnutné, aby ľudia zostali dobre hydratovaní. S takouto službou, a ak sa vykonáva opatrne a ohľaduplne, podporujete aj prevenciu šírenia vírusu tým, že ľuďom umožňujete čo najviac zostať doma.
Plne si uvedomujeme, že s touto službou náš doručovací tím pôsobí v prvej línii, rovnako ako ľudia pracujúci v zdravotníctve alebo vo verejných službách, a ďalší, ktorí sú vystavení viac než pravidelnému kontaktu s ostatnými. Aby sme chránili Vaše zdravie a bezpečnosť, žiadame Vašu podporu.
Čo robíme my:
Našich zamestnancov denne kontrolujeme, či nemajú teplotu alebo iné príznaky naznačujúce infekciu;
Sú informovaní a dodržujú inštrukcie pre osobnú hygienu, ako je umývanie a pravidelná dezinfekcia rúk;
Nepodávame si ruky;
Všetci zamestnanci používajú ochranné masky a tí, ktorí prichádzajú do kontaktu s našimi produktmi aj rukavice.
Čo žiadame od Vás:
Za každých okolností udržujte približne 1 až 1,5 m vzdialenosť počas doručenia Vašej objednávky.
Majte na tvári masku vždy, keď ste v kontakte s našim technikom.
Podpisujte dodacie listy vlastným perom.
Za týchto podmienok budeme schopní minimalizovať riziká a neustále Vám zabezpečovať pitný režim či už v práci alebo doma. Ak máte akékoľvek pochybnosti alebo otázky, alebo ak si chcete objednať niektoré z doplnkových služieb, ktoré ponúkame, použite prosím objednávkový formulár na našej web stránke alebo nám zavolajte.
Ab Olde-Scheper, CEO
Erika Senkarikova, Regional director
Dolphin Central Europe, s.r.o.